niedziela, 6 sierpnia 2017

Jak nie zmarnować ostatniego miesiąca wakacji?

Heej kochani ;)



Już miesiąc wakacji za nami, a ja nie robiłam nic ciekawego :/
Też tak macie? Chciałam w te wakacje robić duuużo fajnych rzeczy żeby trochę odpocząć od tej szkoły, mieć dużo fajnych wspomnień no i korzystać póki jest czas, ale niestety jestem bardzo leniwa i niezorganizowana.
 W końcu się wzięłam za siebie i postanowiłam, że nie zmarnuje żadnego dnia!
Życie jest jedno i trzeba korzystać z każdej chwili, ale też oczywiście trzeba zrobić sobie czasem taki leniwy dzień, żeby odpocząć ^,^
Zrobiłam sobie listę rzeczy które chce zrobić w te wakacje i jest tego spoooro.
To moje pomysły jak najlepiej spędzić ten ostatni miesiąc:



Ja należę do osób, które lubią spać do południa, ale niestety tracę przez to dużo czasu, który mogłabym jakoś produktywnie wykorzystać.

Oczywiście nie mówię żeby wstawać o 6 rano :D
Mój plan jest taki, żeby spać 8 godzin, bo wtedy się na pewno wyśpię.



Heh.. od dawna się zbieram i niestety nadal nie mogę się zebrać. Ale chce w końcu zadbać o siebie, poprawić kondycje, zadbać o zdrowie no i trochę schudnąć.



Wakacje to idealny czas, by uczyć się języków obcych.
Jeżeli lubicie tak jak ja, uczyć się języków obcych to polecam stronę busuu , możecie się tam nauczyć aż 14 języków :)










Ostróda Reggae Festiwal   (10-13 sierpnia)


Kraków Live Music Festival     (18-19 sierpnia)



Straszęcin: Czad Festiwal    (23-27 sierpnia)




Bardzo bym chciała wybrać się na jakiś festiwal muzyczny, no ale niestety to nie będzie możliwe :/




Pamiętniki prowadzę jakoś tak od podstawówki i bardzo się cieszę, bo mogę sobie przypomnieć co się wtedy działo i jaka wtedy byłam :)
Od kilku lat zapisuje każdy dzień wakacji i to był świetny pomysł! Mimo tego, że czasem nie działo się nic ciekawego to dzięki jakimś drobnostką pamiętam mniej więcej co się działo każdego dnia i nadal mam fajne wspomnienia, których nie zapomnę :)



Od kilku tygodni marzę o takim wypadzie pod namiot. Fajnie tak, jechać nad jezioro, rozbić namiot i trochę odpocząć od internetu :)




Postcrossing to strona, dzięki której możesz wysyłać pocztówki i dostawać z całego świata.
Wystarczy, że zarejestrujesz się na tej stronie, uzupełnisz swoje dane i wylosujesz osobę, której wyślesz pocztówkę. Więcej informacji ->  •klik• 



W wolnym czasie możemy też rozwijać nasze pasje, robić to co sprawia nam przyjemność.
Ja postaram się ćwiczyć głos, grać na gitarze i spróbuje swoich sił w castingach do seriali :)


Nie wiem jak u Was ale u mnie ostatnio cały czas świeci słońce i jest bardzo ciepło, muszę wykorzystać ten czas, żeby się trochę opalić :)





Uwielbiam zmieniać coś w pokoju, zazwyczaj przyklejam na ścianę zdjęcia, ale lubię też kupować różne ozdoby.







A Ty jakie masz plany? :) 

14 komentarzy:

  1. Ja osobiście pierwszy miesiąc wykorzystuję do granic możliwości, natomiast drugi pozostawiam do relaksu i leniuchowania.
    Ciekawe porady, pozdrawiam.

    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że nie marnuję czasu, uczę się jeżyka, tylko z tą fitością jakoś kiepsko :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny post!:)
    Również muszę zmusić się do wczesnego wstawania!:)
    Pozdrawiam i przesyłam masę uścisków!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły :)
    Bardzo zaciekawiła mnie strona pomocna do nauki języków obcych! Ahhh mój rosyjski, tak bardzo chciałabym osiągnąć perfekcje!

    KONKURS DO WYGRANIA 4 SZOPERKI, ZAPRASZAM NA BLOGA!

    Zapraszam również do wspólnej obserwacji.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ogólnie rozwijam swoje pasje, robię to, co lubię, staram się spotykać z przyjaciółmi :) Na festiwalu muzycznym już byłam!
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jak co, ale ze wstawaniem rano to ja mam problem :D wychodzi mi to tylko na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super porady. Nie zdążyłam się obejrzeć a tu już miesiąc minął. Na pewno coś wykorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatni miesiąc wakacji spędzam leżąc w łóżku, czytając książki po prostu totalne lenistwo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w wakacje szczególnie skupiam się na pasji - czyli blogowaniu. I wszyscy się mnie czepiają, że dużo siedzę przed komputerem, ale dla mnie to jest przyjemne, bo robię to co lubię :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. JA na wakacjach skupiłam się bardzo na blogu i obiecałam sobie, że w końcu się wezmę za siebie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie dużo zajęci masz, ja tak nie mógł bym bo te festiwale to jeszcze jeszcze, ale nauka języku to już za dużo. Fajny pomysł na post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o twoje porady to sporo z tego zrobiłam ;) W pokoju powiesiłam nowe zdjęcia, we wtorek robię ognisko/grilla, w środę lecę na imprezkę, a w piątek na koncert <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥