niedziela, 2 lipca 2017

Czas powrócić...

Hej.. 

Pewnie niektórzy już mnie nie pamiętają..
Minął już ponad rok. Bardzo brakowało mi bloga, ale nie miałam siły wrócić. Dużo się działo, dużo się zmieniło.. teraz już wiem, że to właśnie blogowanie mi pomaga.

     Lubię pisać, robić zdjęcia, czytać miłe komentarze, przeglądać inne blogi, poznawać nowe osoby. To sprawia mi radość i nie chce z tego rezygnować, bo w życiu trzeba robić to co sprawia, że jesteś szczęśliwy i nie ważne czy Ci to bardzo dobrze wychodzi, czy trochę mniej.

Dzięki tak długiej przerwie to zrozumiałam i chyba wyszło mi to na dobre, bo czuje, że mam w sobie więcej energii i dużo pomysłów na nowe posty.

Bardzo bym chciała się w końcu otworzyć i mówić to co myślę.
Bardzo bym chciała choć w małym stopniu ,,zmienić'' ten świat na lepsze. Heh może to śmieszne, ale   bardzo tego chce i będę do tego dążyć bez względu na wszystko.
Bardzo bym chciała, na tym blogu dzielić się z Wami nie tylko tym co lubię, co polecam, ale też tym co mnie denerwuje i co chciałabym z Waszą pomocą zmienić.
Oczywiście bardzo chętnie poprzeglądam Wasze blogi, zaobserwuje te, które mi się spodobają.
Podawajcie linki w komentarzach, jeżeli w ogóle to przeczytacie, bo wiem, że większości osób to nie zainteresuje. Jeśli doczytałeś(aś) dotąd, to wklej w komentarzu serduszko, będę bardzo zadowolona :)
Zastanawiam się czy założyć nowego bloga i zacząć wszystko od nowa, czy kontynuować tutaj.
Jak myślicie?
Chętnie poczytam Wasze rady :)

Do następnego postu! Miłego dnia/nocy ;* 

8 komentarzy:

  1. tez wlasnie wrocilam na bloga:) może wspolna obserwacja na początek?
    REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tu pierwszy raz, ale bardzo fajnie że wróciłaś.
    Wklejam serduszko :D <3

    xxPozdrawiam, obserwuję <3

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 to dla mnie duża motywacja :)

      Usuń
  3. <3 Myślę, że warto kontynuować bloga :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    https://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie warto rezygnować z czegoś co sprawia przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great!
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero odkryłam tego bloga, ale myślę, że każdy potrzebuje przerwy żeby przemyśleć to i owo, lecz najważniejsze jest to, że chcesz wrócić! I myślę, że powinnaś to zrobić :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥