piątek, 30 stycznia 2015

Koniec ferii ! ! ! :(


 Heeej ! 
Jak tam wam mijają ferie ? :)  Mi bardzo dobrze, ale już pora wziąć się trochę za naukę.
Nie wiem jak u was, ale u mnie spadł śnieg. Nie przepadam za tą porą roku, pewnie jak większość  z Was. Jest zimno, ponuro i nic mi się nie chce.


 
 W poniedziałek idziemy do szkoły , wcale nie mam ochoty  tam wracać, ostatnio mam problemy z nauką nie mogę się skupić i nawet najprostsze rzeczy są dla mnie trudne. Ehhhh.  Byle do wakacji  *,*
Dziękuję wam bardzo, że zagłosowaliście w ankiecie ❤️‎‎  Mam dużo pomysłów na kolejne posty i mam nadzieje, że uda mi się je zrealizować.

                                             O to wyniki ankiety :



,,Odpowiadam na wasze pytania''  - 14 (50%)
Mój Ask.fm  9 (32%)
Ciekawe filmy - 7 (25%)
Inne - 2 (7%)
Mój E-mail - 0 (0%)

Pytania wysyłajcie na E-mail : lubieszpinak4@o2.pl
Wylosuje i odpowiem na 10 pytań :)

2 komentarze:

  1. Ja również ubolewam nad końcem ferii. Ale kiedyś musiało do tego dojść... Ja bardzo lubię zimę, bo nie znoszę upałów. Ale teraz jestem bardzo chora i moje pójście w poniedziałek do szkoły nie jest takie oczywiste... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczynam dopiero 14 lutego ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥