sobota, 3 stycznia 2015

Coś nowego :3


Heeej kochani

Dziś taki nietypowy wpis, ponieważ nigdy nic takiego nie pisałam.
To dopiero początek mojego blogowania nadal jest mi to obce, ale powoli się przyzwyczajam :) Przeglądałam dużo blogów i większość blogerek właśnie takie robiły posty, a innym to się bardzo podobało na początku nie byłam do tego przekonana, ale jednak spróbuje. Nie jestem w tym dobra i byłabym bardzo wdzięczna gdybyście w komentarzach pisali czy dobrze mi idzie czy źle.
Bardzo ważne jest dla mnie wasze zdanie ♥
:) Aa zapomniałabym... zachęcam do udziału w sondzie :)
✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼      ✼ 

A tak z innej beczki jak tam po sylwestrze? Macie jakieś postanowienia noworoczne ? ^_^

11 komentarzy:

  1. Moim skromnym zdaniem idzie Ci świetnie *,-
    Zapraszam! http://spicysugarrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Z chęcią wpadnę :)

      Usuń
  2. Oby szlo Ci tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest dobrze a nawet i lepiej, tak kolorowo i dziewczęco. Uwielbiam zdjęcia i zawsze mi ich mało a dzięki nim posty są ciekawsze to tyle ode mnie. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw może zacznę od wyglądu, który moim zdaniem jest bardzo fajny, wszystko jest czytelne. Jeżeli chodzi o posty, to ja bym się chyba trochę bardziej rozpisywała ;) Czekam na kolejne posty, jestem ciekawa co zamieścisz w kolejnej notce ;) Pozdrawiam Nila :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły blog! ;) a ja zapraszam na swojego: everythinghaschangedxd.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy blog bardzo serdecznie zapraszam :3 http://kopniakjednorozca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bloga pisz jak chcesz, nie musisz robić tak jak inne bloggerki ;) Powodzenia! ;)

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie prowadzisz bloga, nie patrz co dodają inni na blogu, dodawaj to co chcesz nie musisz się inspirować innymi bloggerkami :)
    http://zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥