środa, 3 lutego 2016

Podsumowanie miesiąca! #6

Hej hej! :)


Nie wiem jak Wam, ale mi styczeń zleciał bardzo szybko. Nareszcie mam ferie. Myślałam, że spędzę je bardziej aktywnie, ale jednak wole leżeć cały dzień w łóżku. Chce już lato, słońce, 40 stopni  Mam nadzieje, że zima już nie wróci.
Moje plany na ferie to: dokończyć kilka postów, nadrobić zaległości w nauce i odgruzować pokój xd
A jakie Wy macie plany? Na pewno ciekawsze niż moje.
 

Film: ,,Trzynaście duchów''


                                 Opis: ♥Klik♥
                                 Zwiastun: ~Klik~


Strona internetowa: pinka.pl

                            Strona z różnymi inspiracjami podobna do we heart it, tumblr, zszywka itd.

Jedzenie: Kanapka z awokado
Tak wiem, nie wygląda zbyt ładnie, ale jest pyszna! :)
                              • chleb żytni ze słonecznikiem
                              • awokado
                              • mozzarella
                              • pomidor

Piosenka: 




Podajcie w komentarzach jakiś film/ przepis/ aplikacje/ ciekawostkę/ piosenkę :)


17 komentarzy:

  1. Mi również styczeń minął niesamowicie szybko. Udanych ferii! Niestety ja muszę chodzić do szkoły, poleniuchowałam już swoje dwa tygodnie. :/ O filmie niestety nawet nie słyszałam. Adele jest genialna, ma piękny głos i tak przyjemnie jej się słucha! Uwielbiam tumblr, dlatego tę stronę zaraz sprawdzę. ;)
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Również szybko mi minął styczeń, ale zima na pewno już nie wróci ;)

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Styczeń minął niesamowicie szybko! Udanych ferii! :)
    http://olczekjestem.blogspot.com/ <--zapraszam też do mnie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanapka wygląda super smacznie :D Filmu nie oglądałam ale spojrzę *,*
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę wejść na pinkę, nie znałam wcześniej tej strony :)
    >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam teraz ferie. Świetne podsumowanie miesiąca. Tej stronki wcześniej nie znałam, dlatego zaraz tam zajrzę. Masz rację styczeń minął naprawdę szybko. Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehhh, moje dwa tygodnie wolnego juz się skończyły :( ale mam nadzieje, ze w weekend sobie odpocznę ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie obejrze ten film. Ja serdecznie polecam serial Pamiętniki Wampirów jeśli jeszcze nie widziałaś. :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozazdrościć ferii, moje już minęły :/ Po raz setny oglądałam LOL i grałam nałogowo w simsy, a chociaż zapowiadało się równie nieciekawie jak u Ciebie to w końcu zdecydowałam się zacząć wychodzić i było całkiem fajnie ;) Pozdrawiam, miłych ferii ^^ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy, też lubię takie kanapki! :D

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też styczeń jakoś dziwnie szybko minął, to źle ten czas ucieka mi gdzieś a ja nawet nie wiem gdzie. Muszę się ogarnąć i pilnować kalendarza ;) sama bym chciała żeby było już lato ^^ może nie 40 stopni, ale tak 25-30 naprzemiennie byłoby super ;) niestety myślę że zima może jeszcze wrócić, bo u mnie lezy dzisiaj śnieg :( świetne podsumowanie, kocham horrory a trzynaście duchów to jest naprawdę coś :)
    dziękuję za cudowny komentarz u mnie :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Film trochę nie w "moim klimacie" ale obsada mnie przekonuje i chyba przekonam się do obejrzenia.
    Ostatnio oglądałam "Wizyta" i "Perfect Sisters" jeżeli nie miałaś okazji to polecam :)

    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego, ale ten cover muszę posłuchać ;D
    http://olusiek-blog.blogspot.com/2016/02/wierzysz-w-przyjazn-przez-internet.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ferie zaczynam za tydzień :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja swoje ferie zaczynam 15 lutego więc dopiero zaczynam je planować. Ale wiem na pewno, że chcę dużo czasu spędzić ze znajomymi i poświęcić dużo czasu blogowi :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam ferie teraz. I powolutku dobiegają końca dlatego wywołuje to smutek na mojej twarzy. Ciekawi ulubieńcy! Kanapka wygląda smakowicie. Mniamm.. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio zasmakowałem w awokado :) Ta twoja kanapeczka musi być pyszna :) Jeśli masz chwile więcej czasu i tak samo jak ja lubisz awokado to polecam Ci ten przepis: http://kulinarnyblog.pl/recipes/guacamole-z-lososiem/

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥