sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie, wspomnienia, postanowienia.

 Hej kochani! :)


Czy tylko ja uważam, że rok 2015 minął tak szybko?
 Ten rok był ciężki. Dużo się zmieniło. Zmienił się mój wygląd, charakter, zmieniło się całe moje życie.
To głównie dzięki temu, że założyłam bloga i poznałam wiele ciekawych osób, ale mam nadzieje, że rok 2016 będzie lepszy! :)



 Moje wspomnienia:
  • Blog 03-01-2015r. opublikowałam swój pierwszy post.
  • Toruń w styczniu byłam w Centrum Nauki Kopernika, bardzo fajne miejsce :)
  • Wakacje jak co roku, spędziłam je w Niemczech, trwały krótko ale nie zmarnowałam ani jednego dnia :)
  • Nowa szkoła na początku bardzo się bałam zmiany szkoły, ale dzięki temu zmieniło się moje życie. 
  • Sylwester ostanie wspomnienie z 2015 roku, ale jedno z najlepszych, bo spędziłam sylwestra z przyjaciółką ♥



Moje postanowienia:
         1.Ćwiczyć i zdrowo się odżywiać.

    weheartit.com

          2.  Kłaść się wcześniej spać.

          3. Lepiej się uczyć.

    weheartit.com

            4.Robić coś ciekawego a nie leżeć przed telewizorem.

    weheartit.com
            
              5.Pisać częściej posty.


    A Wy jakie macie postanowienia? :)

    21 komentarzy:

    1. Moje postanowienia to m.in Lepiej się odżywiać i ogólnie pozbyć się lenia, poprawić swoje oceny i być lepszym człowiekiem. :)
      Czekam na nowy post! :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja nie mam postanowień :) Ciekawy post i masz super postanowienia :)
      zapraszam do mnie: buddaindianin.wordpress.com

      OdpowiedzUsuń
    3. ja nie mam postanowień, bo uważam, że w każdej chwili można coś zmienić, a nowy rok, to żaden pretekst.
      ale świetny post, wspomnienia a szczególnie zdjęcia!

      http://aleksandra-michalak.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    4. W takim razie życzę powodzenia w wypełnianiu postanowień! :D
      Udanego nowego roku ;))
      justsayhei.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    5. Chciałabym w tym roku skupić się na podróżach w wakacje A nie siedzieć w domu. W 2015 roku byłam w Krakowie w wakacje i nigdzie więcej.
      Zapraszam do mnie: odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    6. Ja mam za postanowienie rzucic palenie.
      Bardzo przyjemny wpis :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ja nie mam postanowień gdyż uważam że jest to bezsensowne w moim przypadku. I tak pewnie nie dotrwałabym. Mimo to ostatnio zmieniam swój tryb życia na lepszy, nie chcę nazywać tego postanowieniem, kojarzy mi się to z niewytrwaniem do końca.
      A Tobie życzę powodzenia i wytrwania w postanowieniach!
      Pozdrawiam :) Different Diamond klik

      OdpowiedzUsuń
    8. Fajny blog ! ;)
      Świetne wpisy <3
      Powodzenia w blogowaniu Ci życzę! :*

      OdpowiedzUsuń
    9. Dobre postanowienia, wspieram głównie przy odżywianiu i ćwiczeniach, bo podzielam Twoje plany ^^
      Zapraszam w wolnej chwili : http://ocmel.blogspot.com/ ;)

      OdpowiedzUsuń
    10. Mój rok 2015 nie był jakoś szczególnie wybity ale wierzę
      że 2016 będzie lepszy, musi być :) ciekawe postanowienia
      trzymam kciuki z całego serduszka żebyś w nich wytrwała :)
      pozdrawiam cieplutko myszko :*
      ayuna-chan.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    11. Trzymam kciuki za dotrzymanie postanowień :)
      Zapraszam do mnie: bondel-natalia.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    12. Ja nie mam dużo postanowień na ten rok. Też zamierzam częściej pisać posty.
      Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja nie mam postanowień, co roku wyznaczam sobie cele, które chcę zrealizować ;))

      http://nevergiveupp12.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    14. dobry wpis, nazwa bloga smiechowa, może wpadniesz do mnie na www.lipsonheels.pl na kazdy komentarz czy polubienie strony na facebooku odwdzieczam się tym samym:)

      OdpowiedzUsuń
    15. hej fajny post i postanowienia.
      Mam taki sam post zapraszam dom mnie http://sisterse-k.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    16. Mam nadzieję, że uda ci się dążyć do wypełnienia twoich postanowień :) Ja chciałabym czytać więcej książek :)

      Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

      OdpowiedzUsuń
    17. Świetne zdjęcia ;)
      Pierwsze 4 punkty :D
      Co powiesz na obs/obs? :)
      Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie na blogu że obserwujesz ;)
      http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    18. fajny blog :D
      zapraszam do mnie
      http://gogetdressed.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    19. Życzę Ci spełnenia wszystkich postanowień :)

      http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń

    ✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
    ✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
    ✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥