niedziela, 27 grudnia 2015

Powrót, zmiany, prezenty :)

Hej kochani! ❤️‎‎

Od ostatniej notki minęło już prawie 3 mies. Niestety nie miałam czasu na pisanie, ponieważ codziennie wracam do domu o 16:00, nauczyciele dużo wymagają, mam dużo pracy domowej itd.
Ale postanowiłam zorganizować sobie jakoś czas i pisać regularnie posty.
Przez te kilka dni wolnego nareszcie wypoczęłam, spałam do 12:00 i chociaż nie obchodzę świąt to dostałam super prezenty *,*






                                           

A Wy co dostaliście na święta? :)


Postanowiłam też zmienić wygląd bloga, jak Wam się podoba nowy nagłówek?
No niestety ja do robienia nagłówków się nie nadaje, ale myślę, że nie jest tak źle :D
 


Ps. zachęcam do udziału w ankiecie! :)

10 komentarzy:

  1. Masz super bloga C: Ciekawe posty, nagłówek jest bardzo bardzo bardzo fajny! Będę wbijać częściej! Ps. Zapraszam też do mnie: http://olczekjestem.blogspot.com/
    Ps2. Też lubię szpinak. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę ciesz się, że napisałaś kolejny post :D Kolczyki i branzoletki są cudne. Nagłówek na pewno lepiej co wyszedł lepiej niż mi xD

    Pozdrawiam :*

    szare-oczy-blondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne prezenty :) kaktusy urocze /Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty :)

    witchhearted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty ;)
    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nominuje cię do LBA!
    http://olivixx.blogspot.com/2015/12/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prezenty ;)
    szczęśliwego nowego roku :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty :) U mnie również Mikołaj był ;p
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :*
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga. W najnowszym poście można się m.in dowiedzieć jak wygrać karte podarunkową do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥