sobota, 3 października 2015

Q&A- fobie, youtube, szkoła

Heej kochani ;* 

Minął już miesiąc szkoły, a ja już mam jej dosyć ;/ Codziennie wracam o 16:00, mam dużo pracy domowej, ciągłe kartkówki i pierwsze sprawdziany. Nie mam na nic czasu.... chce już wakacje *,*
Zdjęcia z wakacji <3

Sporo było tych pytań, ale wylosowałam tylko 10 :D


1. Jak miałaś mieć na imię?
• Meryem, Amanda lub chyba Latifa :)

2. Nie myślałaś o tym aby nagrywać filmiki na yt ?
• Myślałam, ale jestem zbyt wrażliwa na krytykę oraz nie mam odpowiedniego sprzętu ;/


3. Co myślisz o dzisiejszym świecie ?‎ 
• Świat jest piękny tylko ludzie go psują. Wszyscy zaślepieni są telewizją,internetem i innymi wynalazkami. A o dzisiejszej młodzieży nawet nie wspomnę.

4. Masz jakieś fobie?
•  Niestety ;/
Demofobia (lęk przed tłumem)
Glassofobia (lęk przed przemawianiem publicznie)
Murofobia (lęk przed myszami i szczurami)


5. Jaki jest Twój codzienny makijaż?
• Nie maluję się :)

6. Jakie jest twoje największe marzenie?
• Mam dużo marzeń, ale nie mam największego. (Tag: moje marzenia)


7. Zrobisz kiedyś pytania typu cola vs pepsi?
• W następnym Q&A :)

8. Lubisz ćwiczyć na wf-ie?
• Nienawidzę wf-u, zazwyczaj siedzę sobie na ławce :D

9. Lubisz chodzić do szkoły?
•Bardzo lubię się uczyć ale nienawidzę chodzić do szkoły.

10. Podasz aska lub instagrama?
• Są w zakładce ,,Kontakt'' :)

Miłego weekendu! :*

8 komentarzy:

  1. Świetny wpis :) Ja też chciałabym już wakacje :D

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  2. My God! To niesamowite z jaką pasją prowadzisz swojego bloga ;o świetny! jest naprawdę świetny. gratuluję ;* no i zapraszam do siebie. Nie mam pojęcia, czy interesuje Cię literatura, książki, bla bla ;D hehe, ale warto spróbować :)
    www.paulabartosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  4. Z 3 punktem się zgadzam, jednak nie każda młoda osoba jest taka sama. Fajne odpowiedzi :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥