czwartek, 27 sierpnia 2015

TAG: Moje przybory szkolne


Zostało tylko kilka dni wakacji ;(
Jeszcze się nie skończyły, a ja już czekam na następne. Nie lubię końca sierpnia, ponieważ trzeba chodzić po sklepach, kupować książki, przybory szkolne i inne drobiazgi.
W tym roku ( tak jak w poprzednich) postanowiłam być pilną uczennicą. Zawsze po pierwszym miesiącu się poddaje, ale w tym roku będzie inaczej! Obiecałam sobie, że tak łatwo się nie poddam :)

A więc na początek zeszyty:

W tym roku postanowiłam kupić duże zeszyty, moim zdaniem lepiej napisać zadanie na jednej kartce niż na 4 :D

Pukka Pad- zmieszczą się w nim 4 przedmioty, drugi zeszyt kupiłam w Niemczech, jest idealny do zapisywania słówek :)

                                       Kupiłam też małe zeszyty do informatyki i religii.


                                                    Notes: 
Jak już wspominałam, zamierzam być pilną uczennicą, więc kartkówki i sprawdziany będę zapisywać w notesie.

                                                  Piórnik:
Zrezygnowałam z rozkładanego piórnika, ponieważ moje długopisy i tak były w nim porozwalane :D
Wybrałam duży, zwykły piórnik z dwiema przegródkami. Ten drugi ,,piórnik'' zrobiłam z filcu i mam nadzieje że ołówki mi się już nie zgubią.

                                             Przybory:

 Nie kupowałam dużo przyborów, bo zostały mi z tamtego roku, ale linijki zawsze mi się zgubią lub połamią, więc co roku muszę kupować :D

                                          Plecak: 

 Plecak również mam z tamtego roku, ale kupiłam też torbę na takie ,,luźne'' dni :)

                                       Segregatory:
W segregatorach planuje trzymać notatki, a w kopertach kartkówki oraz puste kartki, których nigdy nie miałam na kartkówkę :D

 A tu już takie mniej szkolne rzeczy. Nareszcie pomieszczę te wszystkie ,,drobiazgi''.
Kupiłam też zestaw pojemniczków na śniadanie. W tym roku zamierzam je jeść :D

I to by było na tyle :) A Wy już macie kupione wszystko do szkoły? Stresujecie się pierwszym dniem

20 komentarzy:

  1. nie lubię takich postów na blogach :/
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne rzeczy :) gdzie kupiłaś ten kubek? :D bo szukam podobnego :)
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny post zajrzysz http://mojzyciemojezasady1.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zeszyty :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zeszyty :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Moj pierwszy dzień w szkole był już tydzień temu :p A właściwie dwa tygodnie temu, jednak wakacje w Polsce przedłużyły mi się :D Super ten piórnik, który sama zrobiłaś :) Bardzo ładne zeszyty !
    Mój Blog - zerknij! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Wam , że takie piękne rzeczy są teraz dostępne w sklepach. widzę, że jesteś gotowa na szkołę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zeszyty, gdzie łatwo wyrywa się kartki, chodzi takie z tymi kółeczkami, kompromituje się, ale zapomniałam ich nazwy xd

    http://nobody-is-normal.blogspot.com/
    http://olej-nick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam ich nazwy i mówię ,,z kółeczkami'' :D

      Usuń
  9. świetne rzeczy ;)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. zeszyty z kóleczkami najlepsze :D

    http://rogulska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś ten ,,pojemniczek" na ostatnim środkowym zdjęciu i on jest z takimi pięknymi sowami <3
    U mnie nie można mieć zeszytu pukka pad do 4 przedmiotów bo nauczyciele sprawdzają zeszyty :/

    vikabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ci zazdroszczę zeszytów! Ja to zawsze mam jednokolorowe:(
    Życzę powodzenia w szkole! ♥

    Obserwujemy i zapraszamy:) www.liviandinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie kupiłaś ten pojemnik w sówki? Szukam czegoś podobnego :)
    elapisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jeszcze miesiąc wakacji wiec się nie stresuje :P
    Słodki ten pojemnik z sówkami

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja co roku obiecuje sobie że będę się dobrze uczyć na 4-5 i czasem 3-2-1 wpadnie ale tak nie jest bo jak pojde do szkoły do wszystkie rzeczy sprawdziany jest ich masa i nie daje rady ;)
    Bardzo fajne pudełka z sówkami ;)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/back-to-school1.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny Pukka Pad :) Na mobim blogu relacja z wyjazdu do Szwecji :) Szwecja|Sweden

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja właśnie wolę małe zeszyty, bo A4 zajmują dużo miejsca. xd

    Zapraszam na konkurs! Wygrywa aż 6 osób. :)
    WIELKIE ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥