sobota, 6 czerwca 2015

Top5: Moje sposoby na nudę!

Nowa nazwa, egzaminy, wakacje, stres!

Hej kochani! :)
Nie pisałam już miesiąc, ponieważ miałam zepsuty komputer a później internet, więc w związku z tym podsumowanie maja będzie razem z podsumowaniem czerwca ;/

Ten miesiąc był dla mnie wyjątkowo stresujący. Niedługo wystawienie ocen, więc musiałam się poprawiać, ponieważ przenoszę się do innej szkoły i zależy mi na dobrych ocenach.
Jeszcze większym stresem były egzaminy do szkoły muzycznej. Wiem, że wypadłam fatalnie i mnie nie przyjmą.. ehh szkoda ;/

A tak z innej beczki postanowiłam, że zmienię nazwę i adres bloga na ,,W świecie Shannon'', ponieważ blog o nazwie ,,Lubię Szpinak'' już istnieje. Myślę, że ta nowa nazwa jest nawet lepsza.

Obiecałam sobie, że w weekend nie będę się nudzić i leżeć cały dzień w łóżku.
Zrobiłam listę sposobów na nudę, ale liczę też na waszą pomoc :) Piszcie w komentarzach wasze sposoby! :)

                                       Moje sposoby to:


1. Przeczytaj/załóż pamiętnik.

To wcale nie jest nudne! Moim zdaniem to genialny pomysł, ponieważ fajnie będzie kiedyś po latach go przeczytać, pośmiać się powspominać. Nie musisz opisywać swój każdy dzień. Ja na przykład opisuje wycieczki (wklejam zdj.), wycinam różne artykuły, zdjęcia, testy, naklejki z gazety oraz piszę po prostu to co czuje.
Według mnie warto założyć pamiętnik! :)


  2. Obejrzyj film/serial.

Czy wy też tak macie, że jak nie macie czasu to lecą fajne filmy i seriale a jak macie czas to ,,nic'' nie ma  w tv?
Na szczęście możecie nadrobić zaległości na stronach lub aplikacjach:

Ipla - znajdziesz tu seriale takie jak: ,,Świat według kiepskich'', ,,Chłopaki do wzięcia'' oraz ,,Rodzinka.pl''.

Zalukaj.tv - bardzo rzadko wchodzę na tę stronę ale jest okej.

Tvn Player - znajdziesz tu seriale takie jak: ,,Szkoła'', ,,Wawa Non Stop'' oraz ,,Na Wspólnej''.

Oglądaj bez limitów.pl - nie zapoznałam się z tą stroną dobrze, ale na razie nie mam zastrzeżeń.

Vod.pl - znajdziesz tu seriale takie jak: ,,Ranczo'', ,,M jak Miłość'', ,,O mnie się nie martw''.


3. Stwórz swoje drzewo genealogiczne.

Wspaniały pomysł! Moim zdaniem rodzina to nie tylko mama, tata, dziadek, babcia. Wiesz jak nazywa się Twoja prababcia? Pradziadek? Pora zapytać mamę i babcie o imiona Twoich przodków! :)

4. Poćwicz obcy język!

Nie wiem jak Wy, ale ja lubię się uczyć niemieckiego, więc kiedy tylko mam czas uczę się z pomocą busuu.
Zastanawiam się nawet o założeniu bloga o języku niemieckim, ale jeszcze nie wiem czy będę miała na to czas.


5. Zmień coś w swoim pokoju.

Ważne jest, aby w naszym pokoju było miło, przytulnie i nam się podobało.
Ja uwielbiam zdjęcia na ścianach zawsze, gdy siedzę przy biurku i spojrzę na ścianę ze zdjęciami, przypominają mi się wszystkie fajne chwile. ❤️‎‎
























Mam nadzieje, że spodobały Wam się moje pomysły, ale też podacie w komentarzach swoje :)

33 komentarze:

  1. Świetne pomysły :) przydadzą się te aplikacje do filmów, dzięki!

    http://nataliakupczak.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły :) przydadzą się te aplikacje do filmów, dzięki!

    http://nataliakupczak.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam oglądać seriale i filmy jak jestem sama w domu i się nudzę. Wczoraj na TVN leciał bardzo fajny film "Wielki Mike"- polecam ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wszystkie awarie techniczne zażegnane :) Ładna ta nowa nazwa :) Sposoby na nudę są super, oryginalne, na pewno wykorzystam :) Uwielbiam "Na Wspólnej" i też często oglądam coś na playerze :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły ;) Chyba wrócę do prowadzenia pamiętnika :D
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ostatni punkt. Ja jak się nudzę to maluje jakis obrazek aby potem udekorować num swój pokój. Nie lubię kiedy ściany są puste i nic na nich nie wisi.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły. Gdy mi się nudzi, to robię posty na zapas, gdybym nie pomogla napisać kiedyś. :)

    julia-i-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie czytać książki w wolnym czasie ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Posprzątaj.
    2. Załatw zaległe sprawy.
    3. Pies na spacer.
    4. Domowe spa :)

    P.S. Też lubię szpinak! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Very cool, great post. Enjoy the week, dear.

    I invite you to join my international Banggood giveaway!!

    My last post | Bloglovin

    ♥‿♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy się nudzę to nic nie pomoże... :D Chyba, że spędzenie czasu ze znajomymi.


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygląda ta ściana ze zdjęciami:)

    olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jak mam wolną chwilę lubię oglądać seriale albo iść poćwiczyć :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post :)
    Pozdrawiam :)
    zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. tez kiedys prowadzilam pamietnik, fajna sprawa :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń

  16. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  17. super ten pomysł z pamiętnikiem !
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ?
    klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej oglądam telewizję. A na pamiętnik czasu nawet nie mam. Mam założony ale go nie prowadzę

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja raczej oglądam telewizję. A na pamiętnik czasu nawet nie mam. Mam założony ale go nie prowadzę

    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te seriale:)
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post ! :)
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jak się to oglądam filmy lub po prostu śpię haha :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post !
    http://olussblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne pomysły :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł z tym 5 punktem :) O i też prowadzę pamiętnik. O matko co ja tam pisałam....załamuję w niektórych pamiętnikach :D Fajnie coś zmienić w pokoju :) Ściany wyglądają suuper! A zwłaszcza nietoperze na niej!
    1.Oglądam bajki Disney'a
    2.Sprzątam w szafie (ostatnio znalazłam tam mój stary plecak z przedszkola!)
    3.Wygłupiam się z siostrą.
    4.Leżę na łóżku i wymyślam dziwne historie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne to drzewo genealogiczne! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w osttniem poscie, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdy się nudze ucze się angielskiego i ogladam filmy :)

    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne sposoby, na pewno spróbuję.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥