niedziela, 21 czerwca 2015

Spaghetti wegetariańskie

 Hej kochani!


Zauważyłam, że na moim blogu dawno nie było żadnych przepisów, więc dziś mam dla was mój ulubiony przepis na spaghetti.

Składniki:

  •     Papryka czerwona - 3 sztuki
  •     Pomidory w puszce
  •     Pół cebuli
  •     2 ząbki czosnku
  •     Natka pietruszki
  •     Łyżka oleju
  •     Sól, pieprz, ostra i słodka papryka
  •     Makaron
  •     Orzechy




Sposób przygotowania:

   1. Papryki połóż na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia i piecz w temp. 200 stopni  przez ok. 30 - 45 minut.

   2. Cebulę i czosnek posiekaj w kostkę i podsmaż na łyżce oleju rzepakowego.

   3. Do cebuli dodaj pomidory w puszce - duś do odparowania nadmiaru wody.

   4. Upieczoną paprykę wstaw do garnka i przykryj go pokrywką.
      Odstaw na 10 minut - po tym czasie zdejmij skórkę i usuń gniazdo nasienne.

   5. Paprykę zmiksuj z sosem pomidorowym na gładki sos.

   6. Dodaj natkę pietruszki i dopraw do smaku.

   7. Wymieszaj z makaronem - potrawę oprósz zmielonymi orzechami włoskimi.

20 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy przepis, brzmi bardzo kusząco :*

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w tym poście? To dla mnie bardzo ważne :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpisujcie swoje blogi w naszym blogbooku! :)
    http://ddobinsta.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O mniam, wygląda pysznie! :D A wegetariańskie dania idealne dla mnie :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda pysznie :) aż nabrałam ochoty na spaghetti!

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepysznie wygląda. Muszę wypróbować :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam. Aż zrobiła mi się ochota na spaghetti
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm , z chęcią spróbuje :) Zapraszamy do sb : Styloowi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny przepis!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny przepis, spaghetti na pewno pyszne. Obserwujemy?
    U mnie nowy post miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz jestem na twoim blogu i mg powiedzieć że bardzo fajnie, nazwa bloga jest ciekawa,supi przepis,muszę wypróbować,zresztą uwielbiam spaghetti<3 ale zazwyczaj też jem bez mięsa ;p
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy przepis! ja zwykle mam typowy sos z pomidorów, ale papryka w tym przepisie to dla mnie nowość :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam spaghetti! <3

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny i przydatny post! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! Na pewno się przyda :D
    Pozdrawiam, OSIA (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę przyjęłaś mój nagłówek... tylko dlaczego usunęłaś mój podpis?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ogolnie jednak wole z miesem:D
    Ale pomysl ciekawy:)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pycha ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Od jakiegoś czasu szukam ciekawych pomysłów na dania wegetariańskie, a ten jak najbardziej mi pasuje. Chyba się skuszę ;)
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmm pychotka!


    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się obserwacją i trzema komentarzami oraz poklikam w bannery, jeśli masz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam spaghetti :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥