środa, 22 kwietnia 2015

Urodzinowa lista *,*

Hej kochani!
Ale ten czas szybko leci... dziś kwiecień za kilka dni maj, a w maju moje urodziny! Nie wiem dlaczego się tak cieszę to taki zwykły dzień, ale jednak dużo dla mnie znaczy. Nie lubię ,,imprez'' urodzinowych, ale chyba spędzę go z moją przyjaciółką.
Trochę mi smutno, ponieważ jestem coraz starsza i poważniejsza (nie, nie ja nigdy nie będę poważna xd). Chciałabym do końca życia mieć 16 lat, to chyba jest najlepszy wiek. Szkoda, że już raczej nigdy nie pobawię się w chowanego, dom, głuchy telefon, sklep, w piaskownicy (chyba, że z moim dzieckiem) itp.
Pewnie każdy z was chciałby choć na chwilę wrócić do dzieciństwa. Niestety to jest nie możliwe ;(

A wracając do tematu posta. Wpadłam na pomysł, żeby zrobić listę rzeczy, które chciałabym dostać na urodziny. Od razu mówię, że nie jestem rozpuszczonym bachorem, któremu się  kupuję wszystko czego tylko zapragnie. Cieszę się z każdego drobiazgu jaki dostanę, nawet gdy będzie drogi czy tani , ładny czy brzydki.  Ale fajnie też dostać prezent, o którym się ,,marzy''.
A więc o to moja lista rzeczy, które chciałabym dostać:
  • Jakieś świeczki zapachowe.
  • Grube, ciepłe skarpetki
  • Kadzidełka ;3 (szczególnie lawendowe i opium
  • Lampeczki *,*
  • Jeśli chodzi o biżuterie to coś z ćwiekami (pieszczochy, krzyże, bransoletki)
  • Kolczyki (ale małe, ponieważ mam dziurki za blisko siebie)


  • Cieplutki kocyk ^_^
  • Mięciutka poduszka.
  • Mini organizer do biżuterii.


W prezencie zawsze się daje czekoladę lub jakiś inny słodycz, ale ja bym wolała czekoladę do picia (milkę) :)

13 komentarzy:

  1. Hahaha :D Też chciałabym dostać skarpetki, albo lampki... Fajny post ;D
    http://drozdzoweczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oo ja również chciałabym dostać na urodziny kolczyki albo jakąś taką fajową poduszeczkę :D
    http://eerie-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, poduszeczka to świetny prezent :) Za to ja miałam swoje urodziny 5 kwietnia :)
    http://alexwswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no niestety ja wczoraj miałam 18 urodziny i pewnie będę bardzo tęsknić za dzieciństwem :( ale ile przywilejów teraz mam :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog , będę czytać :)
    Wpadniesz do mnie ?
    juliettslife.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam od dłuższego czasu twoje wpisy i po twoich postach widać jaka jesteś naprawdę; Miła i do tego skromna.=, nie zależy ci na jak najlepszych prezentach jak niektórym ;** Zaglądam tu codziennie i czytam na bieżąco ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <33 http://fedmilaparasiempre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chciałabym taki organizer. :))

    Zapraszam do mnie, będzie mi miło, gdy zajrzysz. :-)
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam w maju urodziny! Niestety to już 18 :(
    ♀ blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci abyś dostałą wszystkie te rzeczy! :*

    Zapraszam!
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥