sobota, 7 marca 2015

Q&A- dowiedz się o mnie więcej :)




Heeej! W końcu weekendzik i mogę ,,trochę'' odpocząć. Byłam chora i w związku z tym mam dużo zaległości w szkole, zeszytów do przepisania, sprawdzianów do zaliczenia itp.
Ale wracając do tematu posta, chcę Wam trochę przybliżyć moją osobę, więc odpowiem na Wasze pytania.

Dostałam dużo pytań, ale niestety wylosowałam tylko 10.

1. Zrobisz kiedyś jakiś konkurs?

 ✿ Tak, ale pewnie nie wcześniej jak we wrześniu :/

2. Ulubiona potrawa?

 ✿ Szpinak. Pewnie teraz każdy sobie myśli ,,fuuu'' , ale większość ludzi nawet nie spróbowała i ocenia.

3. Twój ulubiony przedmiot w szkole?

✿ Drzwi,którymi wychodzę.
A tak na serio to Niemiecki i Muzyka :D

4. Jak wyglądasz?

✿ Dostałam dużo tego typu pytań i długo się zastanawiałam czy dodać zdjęcie.
A, więc wyglądam tak:
 Długie, ciemne włosy (do pasa), szare oczy, rumieńce, których na zdjęciu na szczęście nie ma.

5. Czy możesz polecić ciekawą stronę internetową?

✿ Ostatnio często na nią wchodzę ⇒ http://filing.pl/  

 

6. Jaki jest Twój ulubiony deser?
✿ Z racji tego, że nie lubię słodyczy to awokado *ᴥ*




















7. Twój pierwszy przeczytany blog to...?

✿ Chyba Blog Maddy Jest świetny! Polecam :)

 

8. Cel do którego dążysz (co chcesz osiągnąć za 5 lat)?

✿ Dostać się na studia i studiować psychologię, wyprowadzić się z domu, zacząć karierę muzyczną.


9.
Jakim ciekawym cytatem możesz się podzielić?

✿ "Kochać bez wzajemności to jak oddychać bez tlenu."

 

10. Lubisz pić kakao?

✿ Czekoladę ♥ Moje uzależnienie *,*

I to na tyle :) Życzę wszystkim udanego weekendu!



15 komentarzy:

  1. oo również uwielbiam awokado ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana u mnie do LBA!!
    http://wszystkojestmozliweblogomnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę masz włosy do pasa? wow zazdroszczę ^^!
    ja tez kocham pić czekoladę ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, serio jesz samo awokado? Podziwiam! Ja uwielbiam, ale tylko i wyłącznie z czymś, ahaha :D.
    Pozdrawiam,
    dosmileyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Szpinak jest pycha! A to, że go lubisz, widać po adresie :D.

      Usuń
    2. Szczerze za pierwszym razem gdy spróbowałam nie smakowało mi xd Ale teraz jest moim uzależnieniem ;3

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. -------------> http://amiliaza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! Rób częściej Q&A! http://mydailylifewera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Umieść u nas reklamę swojego bloga!!! Zapraszam do naszego spisu blogów ---> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz oryginalny blog, troszkę inny od wszystkich ;) bardzo miło tu jest i chętnie będę go przeglądała :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/i-back-sheinside.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w linki do ubrań oraz banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne odpowiedzi :) Też lubię szpinak xD
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post. Ja osobiście nie przepadam za szpinakiem ale każdy z nas jest inny i o gustach się nie dyskutuje :)
    Podoba mi się twój blog. Odróżnia się od innych ale w sposób pozytywny :) Powodzenia w jego dalszym pisaniu :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz :D

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥