czwartek, 12 lutego 2015

Walentynkowo ♥

Haaalo ! :)

Za 2 dni walentynki. Muszę przyznać, że nie lubię tego ,,święta'' . Sama nie wiem dlaczego, może to ze względu na to że nie mam chłopaka a może zupełnie z innego powodu ;/
Ostatnio zadałam na asku pytanie obserwowanym ,,Co sądzisz o walentynkach? Czy według Ciebie są głupim świętem? ''. Połowa odpowiedziała, że to jest wspaniałe święto, a połowa wręcz przeciwnie.
Lubię czytać ich odpowiedzi, ponieważ gdy je czytam  wiem, że na tym świecie są jeszcze jakieś inteligentne osoby :) Postanowiłam pokazać wam dwie z najlepszych odpowiedzi.

                                 Weroneczek                                                                         DonkaD
Na pewno w waszej szkole jest coś takiego jak ,,poczta walentynkowa'' czy coś w tym rodzaju i zastanawiacie się jak zrobić dla tej wyjątkowej osoby wyjątkową walentynkę.
 Poszperałam trochę w internecie i znalazłam taką ładną walentynkę :
 

Mimo iż nie lubię tego święta i nie miałam dla kogo,  nie zrobiłam jej ;/  Ale mam nadzieje, że wykorzystacie ten pomysł i poświęcicie na to trochę czasu, a osoba której to dacie będzie zadowolona :)

7 komentarzy:

  1. Też nie lubię walentynek ;/
    http://kasjaa.blogspot.com
    Klikniesz u mnie w link ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię walentynki! W tym roku będę bojkotować premierę Greya, oglądać anime i dbać o siebie, bo kartki już poszły w drogę :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię walentynek.Uważam,że miłość trzeba okazywać drugiej osobie codziennie,a nie raz w roku ;)

    kawaii-lifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego święta nie obchodzę ale pomysł fajny :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam walentynki, ale duzo osób z mojego otoczenia nie za bardzo. Myślę, ze to przez to, że albo nie mają z kim ich spedzić, albo dla LANSU że jak to oni nie lubią zakochanych i miłości.
    zapraszam tu :3 http://meg-meegy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj nie obchodzę walentynek, ale to nie tak, że nie lubię tego święta. W tym roku z przyjaciółką nawet zmieniłyśmy nazwę, teraz to nie są już walentynki tylko "dzień po koncercie Ed'a".

    london-teenager.blogspot.com <-- Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię Walentynki choć nie mam drugiej połowy. Te święto głównie spędzam sama z laptopem lub przyjaciółką :)
    Bardzo fajny pomysł na walentynkę!

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

✿ Każdy komentarz sprawia uśmiech na mojej twarzy :)
✿ Wchodzę na bloga każdego, kto skomentuje!
✿ Jeśli Blog mi się spodoba zostawię komentarz i zaobserwuję ♥